Za co kocham jesień?

Jesienna chandra? Depresja? Na co to komu. Pomimo, iż pogoda nie zawsze jest wymarzona, nie zawsze trafia się złota jesień to i tak można wyciągnąć jej plusy. Choćby to, że można nosić duże swetry, szale, czapki, płaszcze. Można się cieplutko ubrać i jest idealnie, nie topi się człowiek jak w lecie i nie jest tak zimno jak w zimie. Moim zdaniem jesień jest najpiękniejszą i najlepszą porą roku.

Zawsze o tej porze roku budzi się we mnie podwojone szczęście. To pewnie dlatego, że jestem leniem do potęgi i lubię taki klimat. Pewnie też temu, że nie muszę pilnować się diety! Może przyczyniają się do tego piękne kolory wokół? A może to cały szum wokół Halloween? Uwielbiam o tej porze roku robić najwięcej zdjęć, sprawia mi to mega frajdę.  Jeśli dni są ładne, złote to oczywiście obowiązkowy spacer po lesie. Czuję wtedy największą „wolność”. Najwspanialsze uczucie gdy zza „pustych” drzew wyłania się ciepłe słoneczko opierające swoje promienie na mojej buzi. Wiatr cicho szumiący wśród roślinności który rozwiewa moje włosy bardzo mnie relaksuje. Wsłuchiwanie się w leśną dźwięki jest bardzo uspokajające. Ja jako osoba ciągle zestresowana, przejmująca się każdą pierdą uwielbiam takie spacery pozwalające mi się oderwać od świata. Na jesień przeciwnie do większości ludzi przychodzi mi dużo energii, robię się żywsza, więcej się uśmiecham, jestem kreatywniejsza, zabieram się za wiele rzeczy. Również bardziej dbam o pielęgnacje i makijaż. Różnego rodzaju maseczki na buzię, peelingi i inne. A makijaż na jesień robię mocniejszy i ciemniejszy.

Oczywiście ciepła herbatka, kawka, kakałko, kisiel do serialu czy książki wieczorem pod kocykiem to mój standard. Kto nie lubi tak czasem poleniuchować? To najlepszy możliwy sposób na spędzenie brzydkiego zimnego wieczoru. Co do jesiennych ulubieńców na 100% zaliczają się świece, świeczki i świeczuszki, różnego rodzaju lampki, na pewno puzzle i myślę, że do tego wszystkiego mogę dopisać kocyk, wysokie skarpetki z przeróżnymi wzorkami wyciągane do połowy łydki i WSZYSTKIE słodycze od:

kinder-logo

i

logo

Myślę, że na dzisiaj taki krótki post wystarczy, życzę wam dużo energii i dobrego nastawienia na tę porę roku.

Dajcie znać czy wy lubicie, co lubicie najbardziej wtedy a może co was denerwuje w tej porze roku?? ❤

Buziole, Justyna

 

                be.jey                       piink_wave         luciferjey.sarahah.com

Dodaj komentarz