50 faktów

  1. Na imię mam Justyna to chyba wiecie.
  2. Nazwisko to Bujok.
  3. Nie wiem dlaczego „LuciferJey” tak mi sie podoba poprostu.
  4. Kocham herbatkę
  5. Kawę w sumie nie za bardzo 🙂
  6. Sushi ❤
  7. Mam chłopaka ❤
  8. Moja obsesja na punkcie butów mnie przeraża.
  9. Mam samsunga s6 edge 115 dni i mam już 8 case’ów.
  10. Zastanawiam sie czy nie zrobić osobnego posta o telefonie xD
  11. Mam szare włosy…
  12. A raczej miałam do 2 mycia… (zła..) 😦
  13. Zawsze prostuję włosy.
  14. Mam rodziców po rozwodzie (dla jasnosci… Nie przeszkadza mi to, jestem tydzien u taty i tydzien u mamy  i tak przez prawie całe życie dotychczas.)
  15. Mam przyrodnią małpe..
  16. Edit: Brata. ^
  17. Zegarki to moja kolejna miłośc.
  18. Ulubione moje kolory to: szary, czarny, biały.
  19. Strasznie szybko wszystko mnie nudzi (poza jednym ❤ )
  20. Jestem niska. xD
  21. Lubię grać w kosza i no jeździć na fishce.
  22. Żyję tumbler’em i We ❤ it.
  23. Świeczki i lampki. ❤
  24. Dopiero niedawno zaczęłam się mocniej malować. xD
  25. Nie potrafię wyrobić sobie regularności chociażby do bloga .
  26. Uważam że tatuaże to coś  najpiękniejszego. Mam nawet listę co bym chciała sobie zrobić ale no cóż.. Mama mówi NIE. (do 18) ❤
  27. Mój skarb ma tatuaże 😀
  28. Kocham go bardzo i wgl ❤ ❤ (Pozdro ❤ )
  29. Chciałabym mieszkać w Katowicach albo Wrocławiu.
  30. Chcę już łądną pogodę..
  31. Zaczynam oglądać wiele seriali ale żadnego nie dooglądam do końca 🙂
  32. Jestem strasznie leniwa ale to tak naprawdę bardzo 😀
  33. Często brakuje mi pomysłów na posty..
  34. ..Chociaz jestem kreatywna.
  35. Miałam kiedyś kanał na yt a na nim jakieś 2 filmiki xD
  36. Planuję zakup Jordanów
  37. I zestawu do hybryd ( miałam kupić w styczniu ale no wydałam kase na fryzjera)
  38. Co roku kupuje kalędarz a potem i tak z niego nie korzystam.
  39. Kocham spać!
  40. Potrzebuję wakacji tu i teraz!
  41. Słucham każdej muzyki.
  42. jestem uzależniona od słodyczy.
  43. W tym roku kończę gimnazjum.
  44. Te fakty spisałam na kartce na lekcji historii (15.03)
  45. Urodziłam się 21.05 dlatego mój znak zodiaku to raz Bliżnięta a raz Byk.
  46. Nie lubię jezdzić na basen.
  47. Uwielbiam przemeblowania w pokoju. ❤
  48. Dziwny fakt ale nie noszę aparatu na zęby ani okularów.
  49. Nigdy nie kupiłam ubrań przez internet tylko Vansy raz.
  50. Naprawdę juz nie wiem co napisać wiec ostatnim faktem jest fakt że ten fakt jest ostatnim faktem w tym poście. 😀

 

Lucifer

Dodaj komentarz