Blog

Prowadzenie bloga przez osobę taką jak ja jest bardzo ciężkim zadaniem. Nie dość, że wszystko strasznie szybko mi sie nudzi to i nie posiadam regularności co do pisania postów. Zacznę możę od początku. Nie pamiętam daty kiedy założyłam mojego pierwsze3go bloga (1 blog) . Wiem tyle, że miał on być prowadzony typowo o kosmetykach i że założyłam go w wakacje. Już pierwszego dnia tak się „jarałam”, że byłam w stanie napisać z 20 postów na raz. Wracając, nie koniecznie były tam same recenzje lecz wszystko. Nie potrafiłam postów pisać regularnie czasmi było 1-6mc przerwy. MASAKRA. Nie dawno postanowiłam założyć nowego bloga. Cieszę się  że to zrobiłam ponieważ tutaj tak naprawdę piszę o wszystkim i o niczym. Różnego rodzaju TAG’i itd. itp. Mniej więcej staram się teraz posty pisać nie tyle co regularnie co często. Czasami brakuje mi po prostu pomysłów dlatego tez jest wtedy mały przestój. Mam nadzieję że tego bloga uda mi się szybko rozwinąć, chciałabym żeby Was było więcej . Może kiedyś jeśli będę miała więcej czytelników zaczełabym poruszać poważniejsze tematy. Chętnie zrobiłabym jakieś Q&A ale nikt nie zadaje mi pytań.. XD

Jeśli zauważyliście moje posty raczej  nie są zbyt długie ale mam nadzieję, że to nie sprawia problemu. ❤

P.S. SORKA jeśli znajdziecie jakieś błędy, jestem już zmęczona ❤ Jak cos wypatrzycie dajcie znać w komentarzu 😀

Kc mordki

LUCIFERJEY  ❤

Dodaj komentarz