Nie żałuj.

Wszyscy pytają się mnie jakie mam plany na przyszłość. „Co po liceum?” , „Jakie studia?”, „Jaki kierunek??”, „Jaka praca??” NIE WIEM. Staram się nie myśleć o przyszłośći. Nic nie planuję bo zazwyczaj rzeczy planowane nie wypalają. Żyję tym co jest tu i teraz. Nie wiadomo czy doczekam się jutra. „Carpe diem” takie mam motto. Trzeba chwytać dzień. Nie wiadomo ile kto z nas „pociągnie” na tym świecie. Równie dobrze może mnie jutro potrącić samochód jak będę przechodzić przez drogę czy chociażby niefortunnie spaść ze schodów. Warto skupiać się na danym momencie. Na tym co nas TERAZ otacza i nie myśleć co będzie jutro, co było wczoraj… Chciałabym spełniać każdą zachciankę ale niestety ogranicza mnie brak pełnoletności, pomijając to staram się robić co tylko mogę. Chcę żyć tak jakby jutra miało nie być, i tak abym nie żałowała żadnej podjętej decyzji. Lepiej żałować czegoś co się zrobiło niż czego się nie zrobiło.
Pamiętna lekcja języka Polskiego to na niej dotarło do mnie coś więcej  niż zwykłe przerobienie tematu. Uświadomiłam sobie (skromnie mówiąc), że ja jestem najważniejsza.  Niech ludzie mówią co chcą. JA i MOJE życie. Byłam ograniczana przez pewną osobę i dzięki tej lekcji poczułam, że tak nie może dalej być. Tamtego dnia moje życie całkiem się zmieniło.
Żeby być szczęśliwym, „chwytać dzień” muszę mieć pozytywny nastrój i dobry humor co bardzo łatwo potrafi zepsuć kilka osób dlatego trzeba się otaczać najbliższymi i tymi którymi warto.
Wiele ludzi nie robi tego co chce bo boi się zdania innych lub dlatego, że twierdzą iż inny termin będzie lepszy nie zdając sobie sprawy, że on może nigdy nie nadejść. Jeśli coś chcesz zrobić to masz na to czas teraz. Chcesz kolczyk w nosie? To go zrób. Chcesz kolorowe włosy? To się przefarbuj.Chcesz tatuaż? To idź i się wytatuuj. Podoba Ci się dziewczyna/ chłopak? Idź i zagadaj. Kiedyś może być za późno korzystaj TERAZ póki możesz. Naprawdę nic nigdy nie wiadomo. Nie żałuj ponieważ jeśli coś zrobiłeś to znaczy, że w danym momencie bardzo tego chciałeś.Nie zastanawiaj się zbyt wiele, nie myśl za długo nad decyzjami ALE nie podejmuj ich ZBYT pochopnie.  Wszystko z rozsądkiem a myślę, że będzie dobrze. Żyjcie tak aby mieć co wspominać. Tak aby nie było nudno.

Pozdrawiam serdecznie, szalejcie, korzystajcie, bawcie się dobrze.

Dodaj komentarz